Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Scrapbooking...look at this!

Καλησπέρα!

σ' αυτή την πρώτη χρονιά που ασχολούμαι με το scrapbooking, η αλήθεια είναι ότι δεν έχω βρει ακόμα το στυλ μου...αυτό που χαρακτηρίζει τις δικές μου συνθέσεις!  Μου αρέσουν τόσα πολλά !!

Υπάρχουν άπειρες ταλαντούχες κοπέλες που φτιάχνουν αριστουργήματα!! Στο scrapbooking με όλο αυτό το μπλέξιμο των τεχνικών, ο καθένας λέει την δική του προσωπική ιστορία με τον δικό του μοναδικό τρόπο...και αυτό για μένα είναι φανταστικό!

Πειραματίζομαι με τρόπους, υλικά, συνδιασμούς...λερώνομαι με μελάνια, σφραγίδες, χρώματα..και φυσικά χαίρομαι ΤΟΣΟ πολύ!!!!!!!! Πολλές φορές σκέφτομαι , μακάρι να το είχα ανακαλύψει νωρίτερα!!!

Αυτές είναι μερικές από τις συνθέσεις μου τον τελευταίο καιρό:



Στην φωτογραφία είμαι με την Ανδριάνα μωρό στις πηγές στην Λίμνη Πλαστήρα! Εδώ έπαιξα περισσότερα με τα χαρτιά και τα σχήματα...και βέβαια το ροζ!



Σ΄αυτήν την σύνθεση με οδήγησε η φωτογραφία που πραγματικά μου θύμισε παραμύθι! Και η κοκκινοσκουφίτσα Ειρήνη μου , μου έδωσε την ιδέα!




Ένας από τους αγαπημένους μου συνδιασμούς χρωμάτων ασπρόμαυρο με κόκκινο!! Εδώ έπαιξα με στένσιλ , πάστες, σφραγίδες , χαρτιά και λίγα λουλούδια που δεν αγαπώ και πολύ για να πω την αλήθεια!...


Αυτή την σελίδα την χάρηκα πολύ πολύ!! μου αρέσουν τα χαρούμενα χρώματα και ο κύκλος φωτισμένος με distress ink !!


Ευχαριστώ που είστε εδώ,
καλό βράδυ,


Βάσω


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου