Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Sewing...First Effort !! :-)

Καλημέρα!!

Αφού πήρα την ραπτομηχανούλα μου και χάρηκα πολύ για αυτό...άρχισα την εξάσκηση...παιδεύτηκα πολύ καιρό με την κλωστή να σπάει συνέχεια...και από πάνω και από κάτω....το καλό βέβαια είναι ότι άνοιξε - κλείσε το κουτάκι με το μασούρι, πέρνα - ξαναπέρνα την κλωστή... απέκτησα μια κάποια οικειότητα με το μηχάνημα!!!Για ένα έρμο τραπεζομάντηλο...πόσες φορές πέρασα την κλωστή!!!


Και τελικά...την λύση μου την δίνει ο καλός μου.... είναι κακής ποιότητας η κλωστή!!! Ούτε πήγαινε εκεί το μυαλό μου!! Απειρία!

Με καινούριες λοιπόν κλωστές και άλλον ....αέρα (!) ξεκίνησα μ' αυτό το όμορφο υφασματάκι.







Κουκουβάγιες φυσικά!! Μου το πήρε δώρο η φίλη μου η Χρύσα που ξέρει ότι τις αγαπάω πολύ!! Στην φωτογραφία φαίνονται λίγο πιο πορτοκαλί από ό,τι είναι μάλλον...


Αποφάσισα να φτιάξω μαξιλάρια που φυσικά είναι το πιο εύκολο!!
Παρακολούθηκσα λοιπόν ένα βιντεάκι που φάνηκε αρκετά χρήσιμο:   

                                                μαξιλάρι με κρυφό φερμουάρ   

Φυσικά...κάθε αρχή και δύσκολη...έραβα ...ξήλωνα.... ουφ...



Τελικά τα κατάφερα και το μαξιλάρι μου ετοιμάστηκε!! Δεν μου πήρε περισσότερο από μία ώρα...κι ας είμαι και αρχάρια!! Το κόστος? 6 Ευρώ για το ύφασμα, από το οποίο χρησιμοποίησα το μισό και 35 λεπτά για το φερμουάρ! Δεν θυμάμαι το γέμισμα πόσο κάνει γιατί το είχα ήδη...












Για πρώτη προσπάθεια...έμεινα ευχαριστημένη.... Δεν ξέρω βέβαια πόσο θα ζήσει γιατί τα κορίτσια υιοθετήσαν αμέσως τις κουκουβάγιες!!! :-) :-) Θα δούμε!!


Καλημέρα!!






















0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου